شارژ گاز کولر گازی در کرج

شارژ-گاز-کولر-گازی

شارژ گاز کولر گازی در کرج

مقدمه

امروزه بسیاری از مردم از اسپلیت و کولر گازی برای خنک کردن منزل و محیط های مختلف استفاده می کنند. اما نگهداری از کولرهای گازی نیز موارد مخصوص به خود را دارد که باید به آن ها توجه کرد . برای مثال شارژ گاز کولر گازی و اسپلیت یکی از نکات اساسی در این خصوص می باشد . در ادامه برای اطلاع از قیمت شارژ مبرد و خرید انواع مبرد برای برند های سامسونگ ، جنرال ، اجنرال ، هیتاچی ، گرین ، مدیا ، ال جی ، هایسنس و غیره در کرج با ما همراه باشید .

شارژ گاز کولر گازی چیست؟

به طور کلی شارژ گاز کولر گازی به عملیاتی گفته می شود که در آن میزان مبرد و گاز کولر گازی و اسپلیت توسط تعمیرکار و متخصص حرفه ای چک می شود. در صورتی که میزان مبرد دستگاه تمام شده و یا کمتر از حد مجاز شده باشد، در این صورت باید مبرد کولر گازی شارژ شده و یا تعویض شود. بهتر است قبل از شروع فصل گرما که بیشتر از دستگاه خود استفاده می کنید نسبت به شارژ گاز کولر گازی برند های مختلف مثلا جنرال ، اجنرال ، هایسنس ، گرین ، گری ، ال جی ، سامسونگ و غیره اقدام کنید. زیرا در فصل گرما دستگاه شما ساعات بیشتری روشن بوده و بنابراین باید حتما به فکر سرویس کولرگازی و شارژ کردن مبرد آن باشید.

در غیر این صورت نباید انتظار خنک کنندگی بالایی از دستگاه خود داشته باشید. زیرا در صورتی که قبلا نسبت به شارژ گاز کولر گازی اقدام نکرده باشید و میزان مبرد و گاز دستگاه کم شده باشد، طبیعتا میزان خنک کنندگی دستگاه نیز کاهش پیدا می کند. اما اگر قیمت شارژ گاز کولر گازی برای شما اهمیت دارد باید بگوییم که قیمت شارژ گاز کولر گازی برند های مختلف متفاوت است. همچنین قیمت شارژ مبرد اسپلیت بستگی به میزان مبرد مورد نیاز دستگاه شما نیز دارد. اما در هر صورت می توانید برای استعلام قیمت شارژ گاز کولر گازی هیتاچی ، هایسنی ، مدیا ، تی سی ال ، گرین ، گری ، ال جی و سایر برند ها در کرج با ما در تماس باشید.

تلفن تماس : ۰۹۱۲۳۶۱۵۲۶۳

شارژ گاز کولر گازی در کرج

همانطور که گفته شد نگهداری از کولر های گازی نیازمند رعایت موارد مخصوص به خود می باشد .  در صورتی که این نکات به خوبی رعایت شود کولر گازی و اسپلیت ها عمر مفید بالایی خواهند داشت. برای مثال از این موارد می ‌توان به نکات زیر اشاره کرد:

    • سرویس کولر گازی
    • شستشوی فیلتر ها
    • شارژ گاز مبرد
    • تعمیر به موقع
    • و موارد دیگر..

همانطور که می دانید اسپلیت ها و کولر های گازی با سیستم تبرید کار می کنند . در واقع عمل خنک کنندگی کولر ها با استفاده از یک ماده سیال به نام مبرد اتفاق می افتد . در صورتی که مبرد کولر گازی کم و یا تمام شود طبیعتا عملکرد خنک کنندگی دستگاه نیز کاهش پیدا می‌ کند . به همین ترتیب اگر مدت زمان زیادی از تمام شدن مبرد گذشته باشد و همچنان دستگاه در طول روز خصوصاً در روزه ای گرم تابستان روشن بماند ممکن است فشار زیادی به سایر قطعات کولر وارد شده و دستگاه را با مشکل مواجه کند . به همین دلیل توصیه می شود که در موعد مناسب نسبت به سرویس و شارژ گاز کولر گازی اقدام کنید .

کرج تهویه

شاید برای شما سوال باشد که کدام مراکز برای این موضوع مناسب می باشند ؟. اگر در استان البرز و حومه شهر کرج سکونت دارید ما به شما نمایندگی کولر گازی کرج تهویه را پیشنهاد می کنیم . برای موارد زیر می توانید به فروشگاه کرج تهویه مراجعه کنید:

  • شارژ گاز کولر گازی جنرال در کرج
  • شارژ گاز کولر گازی اجنرال در کرج
  • شارژ مبرد کولر گازی تی سی ال
  • شارژ گاز اسپلیت ال جی
  • شارژ گاز کولر گازی سامسونگ
  • شارژ گاز کولرگازی مدیا در کرج
  • شارژ گاز کولر گازی هیتاچی
  • شارژ گاز اسپیلت هایسنس
  • و غیره.

مشتریان عزیز می توانید برای بهره مندی از بهترین قیمت شارژ گاز کولر گازی در کرج و حومه به نمانیدگی کرج تهویه مراجعه کرده و یا با شماره زیر تماس بگیرید. این مرکز با داشتن بیش از ۳۰ سال تجربه درخشان در زمینه فروش، نصب ، تعمیر و راه اندازی انواع دستگاه های تهویه مطبوع در خدمت مشتریان عزیز می باشد.

تلفن تماس : ۰۹۱۲۳۶۱۵۲۶۳

 

تماس مستقیم