نمایندگی کولر گازی سامسونگ در کرج

نمایندگی کولر گازی سامسونگ در کرج

نمایندگی کولر گازی سامسونگ در کرج

نمایندگی کولر گازی سامسونگ در کرج : شرکت سامسونگ (SAMSUNG) با هدف بهبود زندگی مردم در سراسر جهان، حفظ منابع و تولید محصولات دوستدار محیط زیست، از بزرگ ترین و شناخته شده ترین برندهای تولید کننده کولرگازی و اسپلیت در جهان می باشد.

انواع محصولات کولر گازی سامسونگ، با طراحی منحصر به فرد و صنعتی و با بهره گیری از بروز ترین فناوری‌های دنیا، به محصولاتی پرفروش و قابل اعتماد در بازار ایران تبدیل شده اند و عرضه مدل‌های متفاوت و متنوع به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش مطلوب شرکت سام سرویس کولرهای گازی سامسونگ در کرج ، باعث شده مصرف کننده ایرانی استقبال گسترده ای از این محصولات داشته باشند.

کولر های گازی اسپلیت سامسونگ ، مدل های AS فقط دارای سرمايش می باشند ولي تمامی مدلها دارای ريموت کنترل دستی هستند.

نصب انواع کولر گازی اسپلیت سامسونگ منحصرا توسط خدمات شركت سام سرويس به همراه 5 متر لوله رايگان است .

انواع کولر گازی اسپليت سامسونگ دارای 5 سال ضمانت تعويض كمپرسور و 18 ماه گارانتي قطعات فنی توسط كارت ضمانت سام سرويس مي باشند .

تمامی قطعات کولر گازی اسپلیت سامسونگ در کرج که توسط ما ارائه میشود کره ای بود ولی مونتاژ دستگاهها در کشورهای مختلف انجام می پذیرد.

كمپرسور دستگاههای کولر گازی اسپلیت سامسونگ دارای قابليت كاركرد تا دماي 54 درجه سانتيگراد را دارا می باشد .

پس از خريد و نصب دستگاه ، امضاء فرم مربوطه به معني تحويل گرفتن و بی نقص بودن عملكرد دستگاه است .

گروه کرج تهویه با داشتن سالها تجربه می تواند گزینه مناسبی برای تعمیرات کولر گازی سامسونگ در کرج هم باشد . شما می توانید با تماس با کارشناسان مجرب و متعهد با خدمات متنوع را در زمان مناسب تجربه کنید.

مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی سامسونگ کرج، آماده‌ی ارائه خدمات نصب مجدد، سرویس، شارژ گاز و تعمیر کولر گازی سامسونگ در استان البرز می ‌باشد. ما با سال‌ها تجربه در زمینه کولر گازی سامسونگ با تکیه بر تکنسین‌های آموزش ‌دیده، تخصصی‌ترین تعمیر کولر گازی سامسونگ را به شما ارائه خواهیم داد. از مزایای خدمات ما استفاده از قطعات یدکی اصلی گاز سامسونگ و ارائه ضمانت شش ماه خدمات انجام شده می‌باشد.

چرا ما را انتخاب کنید ؟

ما نمایندگی رسمی فروش و تعمیرات گولر گازی در کرج هستیم و سابقه ای بیش از سی سال فعالیت و رضایت مشتریان ما می تواند چراغ راهی برا انتخاب مطمئن تر شما باشد . همراه ما شوید .

مشاوره بگیرید :

با تماس با کارشناسان کرج تهویه که ( نمایندگی کولر گازی سامسونگ در کرج) هم هستند راهنمایی کامل دریافت کنید و از خدمات ویژه ما برخوردار شوید .

تماس مستقیم