داکت اسپلیت در کرج

فروش و لوله کشی داکت اسپلیت کرج

داکت اسپلیت در کرج

فروش و لوله کشی داکت اسپلیت در کرج : داکت اسپلیت نوعی سیستم سرمایشی گرمایشی است که در فصل سرد زمستان محیط را گرم و در فصل گرم تابستان محیط را خنک می‌کند. داکت اسپلیت‌ها از دو قسمت اصلی کندانسور و هواساز تشکیل شده است.

داکت اسپلیت در واقع همان اسپلیت (کولر گازی) است و با این تفاوت که در کولر گازی ، یونیت داخلی به صورت دیواری یا سقفی روکار اجرا می شود ولی یونیت داخلی (یا هواساز) داکت اسپلیت به صورت توکار و درون سقف کاذب (یا قسمتی از سقف مثل راهرو یا ورودی اتاق ها) نصب می شود و سپس با کانال کشی به اتاق ها یا قسمت های مختلف یک واحد از یک ساختمان متصل شده و هوای تازه را بعد از فیلتر کردن و تنظیم دما در آنها توزیع می کند.

مزایای لوله کشی داکت اسپلیت در کرج

در شرایطی که در لوله کشی داکت اسپلیت در کرج برای حالت گرمایش از آب گرم دیگ استفاده نشده وسیکل برودتی به شیوه هیت پمپ معکوس گردد، برخلاف سیستم VRF و نیز ترکیب چیلر مرکزی و فن کویل، داکت اسپلیت سیستم سرمایش و گرمایش مستقلی را برای هریک از واحدهای ساختمان ایجاد می کند.
گرمایش داکت اسپلیت (در صورت استفاده از کویل آب گرم) در مقایسه با کولر گازی و همچنین سیستم VRF کیفیت مناسب تری دارد و بواسطه مصرف گاز شهری به جای برق که در ایران انرژی گران تری به حساب می آید، هزینه های مصرف انرژی را کاهش داده است. بعلاوه در مقایسه با رادیاتور نیز راندمان گرمایش لوله کشی داکت اسپلیت در کرج به مراتب بیشتر است؛ چراکه گرمایش از طریق رادیاتور به صورت تدریجی و از نوع انتقال حرارت جابجایی طبیعی (Natural Convection) بوده، اما در داکت اسپلیت، انتقال حرارت به شکل جابجایی اجباری (Forced Convection) می باشد.
به واسطه امکان استفاده از هوای تازه در داکت اسپلیت، شرایط برای تهویه و ایجاد فشار مثبت در داخل ساختمان فراهم خواهد بود.

قیمت فروش داکت اسپلیت در کرج

انتخاب صحیح ظرفیت، برند و محل نصب داکت اسپلیت در هنگام فروش داکت اسپلیت در کرج در نظر داشته باشید .
تصمیم گیری در مورد استفاده از داکت اسپلیت نوع معمولی یا از نوع اینورتر (اصولاً اینورترها با راه اندازی و تغییر دور آرام کمپرسور دستگاه امکان مصرف کمتر برق و جلوگیری از شوک الکتریکی را فراهم می نمایند)
اجرای درست و اصولی کانال کشی و لوله مسی داکت اسپلیت در کرج یا اسپلیت کانالی به منظور بهره مندی از بالاترین کارایی سیستم داکت اسپلیت
به منظور تعیین ظرفیت داکت اسپلیت مورد نیاز، ابتدا نسبت به ارسال آخرین پلان معماری واحدها و طبقات ساختمان خود از طریق فکس یا ایمیل برای کارشناسان دماتجهیز به عنوان مرکز مشاوره و فروش انواع دستگاه های سرمایش و گرمایش اقدام فرمائید.
قبل از انتخاب و سفارش خرید هر یک از داکت اسپلیت در کرج علاوه بر موضوع ابعاد هواساز یا پنل داخلی، به موضوع تک فاز یا سه فاز بودن برق مورد نیاز آن و همچنین آمپر (A) برق مصرفی آن، با در نظر گرفتن توان و مشخصات کنتور برق واحد خود دقت فرمائید.
با توجه به اهمیت بالانس فن هوادهی در عملکرد داکت اسپلیت در کرج و ارتباط مستقیم آن با طول عمر بلبرینگ موتور، به منظور تداوم بالانس دینامیکی فن هوادهی دستگاه، نسبت به نصب کاملاً افقی و تراز شده انواع داکت اسپلیت در محل نصب خود نهایت دقت را مبذول فرمائید.
باتوجه به اینکه معمولاً در داکت اسپلیت‌ها از هوای برگشتی همان واحد استفاده می‌شود، لازم است قبل از قرار گرفتن و نصب داکت اسپلیت در بالای سقف کاذب یا هر فضای دیگری که محل قرارگیری دستگاه است، آن فضای نصب با تیغه چینی و یا نصب تایل از دیگر فضاهای عمومی ساختمان (در بالای سقف کاذب) مانند راهروها یا کریدورهای طبقات کاملاً جدا گردند و داکت اسپلیت در محل و موقعیتی نصب گردد که فقط هوای برگشتی همان واحد یا فضای موردنظر در آن جریان داشته باشد.
به طور کلی هزینه اجرای کانال های توزیع و برگشت هوای داخل واحدها و اجرای لوله های مسی بین داکت داخلی و پنل بیرونی داکت اسپلیت ها یا اسپلیت های کانالی بر اساس فاصله و طول مسیر بین این دو قسمت متفاوت بوده اما با توجه به سوالات مکرر سازندگان واحدهای مسکونی به عنوان یک براورد کلی می توان هزینه اجرای آن ها را حدود 20 % تا 30% از قیمت اولیه داکت اسپلیت را در نظر گرفت (البته این براورد تقریبی است).

مشاوره بگیرید :

گروه کرج تهویه ، متخصص در طراحی و عرضه مناسب ترین سیستم های برودتی و تهویه مطبوع، مطابق با نیاز واقعی مشتری و امکانات مالی کارفرمایان محترم، آماده ارائه انواع داکت اسپلیت (معمولی و اینورتردار) در ظرفیت های مختلف می باشد.در تماس باشید

تماس مستقیم