نمایندگی کولر گازی گری در کرج

نمایندگی کولر گازی گری در کرج

نمایندگی کولر گازی گری در کرج

نمایندگی کولر گازی گری در کرج : شرکت GREE به صورت تخصصی کولر گازی ها را تولید می‌کند. یعنی بالعکس کارخانه های دیگر کولر گازی ها را در انواع مدل های متفاوت تولید کرده است. یک سری از دستگاه ها را برای قاره آسیا، یک سری از آنها را برای قاره اروپا، یک سری دیگر برای آمریکا و… تولید کرده و بسته به نوع محیط آب و هوایی هر کشور و هر منطقه ای، مدل خاص آن منطقه را تولید کرده است.

کمپرسور روتاری، رایج ترین نوع کمپرسور در کولرهای گازی گری می‌باشد. همچنین کمپرسورهای پیستونی در کولرهای گازی پنجره‌ای این شرکت به کار می‌رود و نهایتاً کولرهای گازی و اسپلیت‌هایی که کمپرسور آن‌ها دارای کیت اینورتر می‌باشد، مصرف برق و انرژی کمتری دارند و به عنوان کولر اسپلیت‌های کم مصرف شناخته می‌شوند.

مزایای خرید کولر گازی گری در کرج

مصرف کمتر برق :این نوع از کولر گازی ۲۵ تا ۷۳ درصد درمصرف برق صرفه جویی کرده که یکی از بزرگترین مزایای این سیستم است
صدای کم دستگاه نسبت به مدل های قدیمی تر
زیبایی پنل های دستگاه و هماهنگ شدن با سیستم های روز دنیا
طول عمر بیشتر به دلیل وارد نشدن شوک هنگام راه اندازی کمپرسور

چرا نمایندگی کولر گازی گری در کرج ؟

مجموعه کرج تهویه جزو برترین و با سابقه ترین فروشندگان رسمی محصولات گری با ارائه گارانتی اصلی ، پشتیبانی فنی عالی ، نصب و راه اندازی در محل می باشد. هدف این مجموعه فروش محصولات اصل کولر گازی گری در کرج به قیمت مناسب و زیر قیمت بازار و فروش تکی محصولات به قیمت عمده می باشد.

تعدادی از مجموعه هایی که در امر فروش کولر گازی گری در کرج هستند سعی دارند محصولات فیک و غیره اصل و بانه ای بدون گارانتی یا گارانتی غیر اصل را به فروش برسانند لذا به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه از فروشگاه های غیر رسمی اقدام به خرید دستگاه های سرمایشی ، گرمایشی ننمایید.

ما مجموعه هستیم با بیش از سه دهه سابقه فروش محصولات برتر دنیا را داریم و سعی می کنیم با کارشناسی درست بهترین دستگاه با بهترین قیمت به دست شما برسانیم.محصولات گری در کرج را می توانیم در دسته های ( پنجره ای ، پرتابل ، اسپلیت دیواری ، کاستی ، ایستاده ) تقسیم‌بندی کرد . البته مولتی پنل ساده و چند پنله GMV را هم باید در این مجموعه شمار ببریم . کولرگازی گری در کرج یکی از با کیفیت ترین تولیدات چین می‌باشد و از رقبای سرسخت برای دیگر برندهای معتبر دنیا می باشد حجم تولید کولر گازی گری در دنیا گواه همین محبوبیت است.

مشاوره بگیرید :

با تماس با نمایندگی کولر گازی گری در کرج ( کرج تهویه ) از مشاوره رایگان قبل از خرید بهرمند شوید تا بهترین انتخاب را داشته باشید .

تماس مستقیم